
Telli, E., Sarsar, F.,.Cleveland-Innes, M., (2021). Emotions in Online Learning .Gürhan Durak and Serkan Cankaya(Ed.). in Handbook of research on managing and designing online courses in synchronous and asynchronous environments, Hershey, PA: IGI Global.
DOI: 10.4018/978-1-7998-8701-0

Erdem, M. & Sarsar, F.,(2020).Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi Ankara:Pegem Akademi Yayınları.

Kalay, A. & Sarsar, F.,(2020). Chapter- Öğrenme Sürecinde Web 2.0 Araçları. Abdullah Kuzu ve Elif Buğra Kuzu Demir,(Ed.). In Dijital Medya ve Öğrenme, Ankara:Pegem Akademi Yayınları.

Sarsar, F., Kişla, T., Karasu, M., Arıkan, Y. D., & Kılıç, M. (2019). The Usability of Mobile Devices in Distance Learning. In G. Durak, & S. Çankaya (Eds.), Managing and Designing Online Courses in Ubiquitous Learning Environments (pp. 262-278). Hershey, PA: IGI Global. doi:10.4018/978-1-5225-9779-7.ch014

Sarsar, F. (2017). Digital Vatandaşlık ( Digital Natives). Genç Z.S. (Ed). Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması (1.Baskı). Ankara: Pegem Akademi

Sarsar, F., (2015). Öğretmenler için Özellikler. Şimşek, Ö. (Ed), Moodle 2 ile E-Öğrenme Tasarımı (Moodle 2 E-Learning Course Development) (1.Baskı). Ankara: Pegem Akademi

Sarsar, F., Andiç-Çakır , Ö., Özdemir İ.H.,(2020). Chapter- Mühendislik Eğitiminde Eğitsel Videolar.Mehmet Kokoç ve Hale Ilgaz (Ed.). in E-Öğrenmede Videolar Uygulamalar ve Güncel Eğilimler, Ankara:Pegem Akademi Yayınları.

Güler, M., Sarsar, F (2019). Eğitimde Sanal Gerçeklik Uygulamaları. Akkoyunlu, B., İşman, A. ve Odabaşı, H. F. (Ed), Eğitimde Teknoloji Okumaları içinde, 311-330

Sarsar, F., Andiç-Çakır , Ö.,(2020). Chapter- Designing a Training Platform for Higher Education Engineering Instructors in the Digital Era.Şeyda SerdarAsan ve Erkan Işıklı(Ed.). in Engineering Education Trends in the Digital Era, Hershey, PA: IGI Global. doi:10.4018/978-1-7998-2562-3